Uusi kanta-asiakasohjelma

Cityklinikan mobiilisovellus on poistunut käytöstä. Julkaisemme tänään 16.5. uuden, entistäkin paremman kanta-asiakasohjelman, joka toimii kätevästi verkkokaupan yhteydessä.

Pisteet ja edut

Kanta-asiakasohjelman jäsenet keräävät verkkokaupassa tekemistään ostoksista kanta-asiakaspisteitä, jotka muutetaan henkilökohtaisiksi alennuskoodeiksi. Jäsenet voivat saada myös kanta-asiakastarjouksia ja muita kanta-asiakkuuteen perustuvia etuja.

Pisteiden kerääminen

Kuten sovelluksessa, myös uudessa ohjelmassa saat yhden pisteen jokaista käyttämääsi euroa kohden. Esimerkiksi ostaessasi esteettisen botuliinihoidon hintaan 199 €, saat 199 pistettä.

Pisteillä maksaminen

Kerätyt pisteet muuttuvat alennuskoodeiksi. Kun olet kerännyt esimerkiksi 3500 pistettä, saat 105 € arvoisen alennuskoodin verkkokauppaamme. Mahtavaa, eikö? Niin meistäkin!

Kanta-asiakkaaksi liittyminen

Liity uuden kanta-asiakasohjelman jäseneksi täältä tai lukemalla alla oleva QR-koodi puhelimesi kameralla. Liittymisestä annamme sinulle lahjaksi 60 pistettä!

Cityklinikan sovellus

Arvoisat asiakkaamme,

kuten olette saattaneet huomata, on Cityklinikan mobiilisovellus ollut suljettuna. Tämä johtuu maksunvälittäjän kanssa ilmaantuneista ongelmista sekä sovelluksessa esiintyneistä teknisistä haasteista. Yritimme tehdä kaikkemme näiden ongelmien ratkaisemiseksi, mutta ilman luotettavaa maksunvälittäjätoimijaa sekä toimivaa teknistä tukea auttamassa sovelluksen teknisissä ongelmissa, meillä ei ole mahdollisuutta ratkoa näitä haasteita.

Näistä meistä riippumattomista syistä emme pysty enää tarjoamaan asiakkaillemme mahdollisuutta käyttää tai ladata Cityklinikan sovellusta. Uusi kanta-asiakasohjelma korvaa vanhan sovelluksen.

Pisteiden hyvittäminen

Koska arvostamme jokaista asiakastamme, haluamme hyvittää vanhan mobiilisovelluksen kautta tehdyistä ostoista kertyneet pisteet uuteen kanta-asiakasohjelmaan. Sovelluksessa esiintyneiden teknisten ongelmien vuoksi pistemäärissä voi olla poikkeamia.

Mikäli sinulla on hyvitettäviä pisteitä, pyydämme sinua lähettämään hyvityspyynnön alla olevien ohjeiden mukaisesti. Käsittelemme jokaisen hyvityspyynnön henkilökohtaisesti kunkin asiakkaan kanssa, joten pyydämme kärsivällisyyttä.

HYVITYSPYYNTÖ

Jätä hyvityspyyntö sähköpostitse kanta-asiakas@ckl.fi viimeistään 31. toukokuuta mennessä. Sen jälkeen tulleita hyvityspyyntöjä ei käsitellä. Lisää pyynnön yhteyteen myös ETUNIMI + SUKUNIMI.

Huomioi, että sinun tulee liittyä uuteen kanta-asiakasohjelmaan, jotta pisteiden hyvittäminen on mahdollista.

Uusi kanta-asiakasohjelma toimii kätevästi verkkokaupan yhteydessä – erillistä sovellusta ei tarvita. Vanhan sovelluksen voi poistaa.